سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندوه خوردن نیم کهنسال شدن است . [نهج البلاغه]

سایه روشن

 
 
از چه؟ از کجا؟ و برای که؟ چرا؟(جمعه 85 مرداد 27 ساعت 4:29 عصر )

از دیروز که وبلاگ را ثبت کردم می خواهم بنویسم اما از چه؟ از کجا؟ و برای که؟ چرا؟

آیا بنویسم از توصیه های رهبری به مسئولین چه توصیه هایی به مسئولین داشتند؟

از لبنان و رهبری سید حسن نصراله که یاد امام راحلمان را دوباره زنده کرده است؟ از وحشیگری های اسرائیل در جنگ با لبنان؟ یا از مظلومیت فلسطینی ها؟

از مصاحبه تلویزیونی احمدی نژاد با خبرنگار آمریکایی؟ یا ازبیانات  اخیر رهبری؟

راستی بوش را داشتم از یاد می بردم که در این دوران بدون رفیق شفیقش (شارون) چه می خواهد بکند و کجا را بسوزاند و ویران کند و غارت ببرد؟

نسل جوان را از قلم نیندازم  آیا بنویسم مسئولین محترم! شرایطی فراهم کنید تا جوانان راحت تر نیمه دین خود را کامل کنند؟ آیا بنویسم مسئولین محترم کمتر مال بیت المال را هدر بدهید و کمی کمتر بخورید؟ آیا بنویسم ای قشر مستضعف آرام و گرسنه بخواب که بلاخره یک روزی آقا امام زمان (عج) روحی فداه عصر جمعه ای خواهد آمد و تو از گرسنگی و بیچارگی و فقر رهایی خواهی یافت؟ آیا بنویسم جوانان ما دارند سردرگم هستند و لنگ در هوا منتظرند فرج و معجزه ای هستند؟

آیا بنویسم کی اسامی مفسدان اقتصادی اعلام می شود؟ البته باید دقت شود تا خدای ناکرده جوری اعلام نشود که بنده خداها آبرویشان برود خلاصه اینها توی این نظام بزرگ شده اند و خدمات زیادی برای حفظ این نهال!!!!!! 27 ساله کشیده اند حالا اگر کنار خدمات زیادی که انجام دادند چند میلیاردی (همه اش چند میلیارد) هم خوردند عیبی ندارد فقط من باب این که تذکری داده باشیم که دیگر از این کارهای بد بد نکنند.

آیا باز هم بنویسم بنویسم و بگویم بگویم چه خبر است چه خبرها؟ ولی خیالی نیست می نویسم به شرط قید حیات

 



 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?