• وبلاگ : سايه روشن
  • يادداشت : بابايي ، هنوز شيميايي اذيتت مي كنه؟
  • نظرات : 1 خصوصي ، 21 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     

    سلام.

    وبلاگ تكان دهنده اي دارين.

    من كه اشكم در اومد. خيلي زيبا بود.

    به منم سر بزنيد خيلي خوشحال ميشم

    موفق باشيد.

    سلام

    با من تبادل لوگو مي كنيد

    خبر بديد تا لوگوتونو بزارم

    باي

    سلام... دوست عزيز با تشكر از حضور و اظهار لطف و محبت.

    عمدا در اين پست اظهار نظر كردم زيرا حرف دل كليه جانبازان است. اما دوست من گر چه امروزه بيشتر افراد بداد جانبازان رسيدگي نمي كنند ولي در روايت است اين دنيا آتش جهنم مومن و بهشت كافر است ولي روز معاد بر عكس. دوست من اگر كسي نيست در آن بالا ها كسي بنام خدا هست كه جانبازان را با اين درد مي بيند.

    بهر حال دوست من ... من با افتخار وبلاگ زيباي شما را لينك كردم خوشحال ميشم شما هم همين كارو بكنيد.

    التماس دعا... يا حق

    سلام

    حس و حال غريبيه . سخته كه از اين باباها گوشه گوشه مملكت ببيني و بي خيال از كنارش رد بشي. كنار دسته گل هايي مثل بابا كه به خاطر اين ملت و دين و مملكت خودش جنگيده كم نبودن از كسايي كه ژيگول هاي زمان خودشون بودن. اما اتفاقاتي افتاد كه همين ژيگول ها رو روانه ميدان كرد. آمها همين آدمهان. مهم تربيت اونها ورسيدگي به اونها وانگيزه دادن به اونهاس.

    وقتي باباجوون بود همه يه دشمن واحد داشتن و به خاطر دمن واحد داشتن هدف واحد داشتن و متحد بودن. اما الان ديگه دشمن واحد و هدف واحد ندارن براي همني خيي ها دمن همديگه شدن.

    حيف

    سلام.عيدت مبارك. خدا خيرت بده. من كه خودمو مديون شهدا و جانبازا ميدونم. آخرين مطلبي كه تو وبلاگم گذاشتم جواب سوالات خيلي از مردمه. مطمئنم كه متنشو يادداشت ميكني و نگه ميداري. اگه تونستم يه چيز كوچيكي بهت ياد بدم، در عوضش فقط يه دعا ميخوام. دعا كن خدا بهم بركت بده .
    ((2))

    برادر جانباز شيميايي ام :

    زمان - زمان عجيبي است روزگاري است که هر نسيمش بوي خون و باروت مي پراکند ديروز بوي خون و باروت از مرزهاي شرقي جنوبي و غربي مان به مشام مي رسيد و امروز از فلسطين و لبنان !!! بوي باروت گلوله هاي شليک شده از اسلحه صهيونيستها و بوي خون نوجوانان فلسطيني و لبناني که در کنار پدر يا مادرش نقش زمين مي شوند بوي خون جواني که در مقابل مادرش الله اکبر گويان پرچم فلسطين و لبنان را تا آخرين لحظه حيات افراشته نگه مي دارد!

    امروز کساني- مانند دولتهاي آمريکا و آلمان - از حقوق بشر و صلح سخن مي گويند که خود بيش ترين مواد اوليه سلاحهاي شيميايي را در اختيار دولت عراق قرار دادند! کساني از منع ساخت و فروش سلاحهاي کشتار جمعي سخن مي رانند که انبار هايشان مملو از کلاهکهاي هسته اي است! کساني براي آزادي و رهايي ملتها گريبان چاک مي دهند که سالهاست ملت مظلوم فلسطين را در اسارت اسرائيل مي بينند و دم بر نمي آورند. که آن را تاييد هم مي کنند!!!

    آري برادرم ! تو از سلامت جسم خود گذشتي تا گوشه اي از اين نا مردمي ها و دروغها را بر ملا نمايي و نمودي! اگر امروز در گوشه اي از جهان - و از جمله لبنان و فلسطين - مردم با نداي تکبير بر مي خيزند و حقوق خود را طلب مي کنند بدليل رشادتهاي تو است . بدليل روشنگريهاي تو و شهيدان و امام شهيدان است!!! بر خود ببال که شايسته آني! و مرا و جوانان اين مرز و بوم و مسولان آن را و خلاصه هر آن کسي را که در ميهن گلگون ايران اسلامي حياتي دارد در لحظه هاي معارفه و معاشقه ات با رب ودود ياد کن و از درگاهش بخواه تا در روز جزا- که در آن شکي نيست شرمنده ايثارتان نباشيم. انشاءالله

    آري برادر شيميايي ام ! منهم يک شيميايي ام که ۱۲ بار عمل جراحي شده ام و اينک شب و روز ندارم از درد بخود پيچيده و از يک تنفس ساده و آسان در حسرتم وامروز اگر هستم هفته آينده خدا داند هستم يا نيستم زيرا يک عمل جراحي سنگين در راه است که از همه مومنين التماس دعا دارم .

    سلام سلامي گرم: برادر گرامي عيد سعيد فطر برشما جانبازان مباركباد ما ارادتمنديم. فقط ميتونم حرف دلم را با بيان زير را در دو قسمت تقديمت كنم: ((1))

    آلاله هاي زخمي

    برادر جانباز شيميايي ام سلام!

    سلامم را که با مهر و محبت به تو آميخته ام نثارت مي کنم

    و بر گل رويت بوسه اي مي زنم و به اين بوسه افتخار مي کنم. بر آن همه فدا کاري و ايثارت غبطه مي خورم و صبوري و خويشتنداري ات را بر آن همه درد روحي و جسمي جانکاه که شمع وجودت را ذره ذره آب مي کند مي ستايم.

    برادرم! تو اسطوره صبر و مقاومتي - تو سر تا پا غيرت و ايثار و شجاعتي. تو مردانگي را لباس عمل پوشاندي و شانه هاي نا مردان دوران را به خاک رساندي آنان که با سلاح هاي ظاهري خود مغرور شده و خدا را فراموش کرده بودند ! به آنها طعم تلخ شکست را چشاندي و چراغ ايمان را در دل مردم دنيا که نظاره گر دفاع مردانه ات از ارزشها بودند - دوباره روشن کردي گر چه به قيمت خاموش کردن بخشي از جسم نازنينت!

    اما خوب مي داني که دشمنان فراوانند و هنوز بر غالب سرزمينهاي دنيا غالب! آنان براي فريفتن ما و ملتهاي ضعيف از فرهنگ و تمدن دم مي زنند و چون در صنعت و فنآوري پرچمدار زمان اند به فريب پرچم دموکراسي و حمايت از حقوق انسانها را بر افراشته اند تا باقي مانده ذخاير مادي ما را از طريق تغيير فرهنگ و رسوم و سرانجام ارزشهاي ديني بربايند به ديگر سخن بر آنند تا ابتدا ذخاير معنوي را بغارت ببرند آن گاه ذخيره هاي زميني و مادي را!

    اين مدعيان دروغين حمايت از حقوق بشر با يکديگر بر سر منافع جهان به شطرنج مي نشينند شطرنجي که مهره هايش انسانهايي هستند که براي حفظ موجوديت و بقاي حاکمان زر و زور و تزوير وارد کارزار مي شوند و به دستور آنان مي کشند و کشته مي شوند! و بدينسان سرمايه عمر خود را در راه اميال پليد فرعونهاي معاصر به رايگان مي بازند...!

    آموزش رايگان زبان انگليسي، مکالمه، لطيفه

    در سايت
    www.salamzaban.com

    با سلام ودست مريزاد

    ممنون عزيز شما لطف داريد اميدوارم چه اوناي كه ازدواج كردند و چه اوناي كه ازدواج نكردند بتونند با راه و رسوم حضرت زهرا و حضرت علي زندگي رو به كام خود شيرين بكنند

    انشا ء الله

    پاسخ

    مام مي گيم ان شاء الله

    سلام

    انشاءالله كه طاعات و عباداتتون قبول باشه و همه با دست پر اين ماه رو وداع كنيم.

    پيشاپيش عيد سعيد فطر رو تبريك مي گم.

    بهاري باشي.

    پاسخ

    اميدوارم خدا طاعات و عبادات همه توي اين ماه رو قبول کنه، من هم عيدفطر رو به شما تبريک مي گم

    نمي دونم چي بگم. فقط ....... هيچي ..............

    اللهم عجل لوليك الفرج

    سلام

    خيلي زيبا نوشتي

    واقعا تو اين گيرو دار كسي به فكر اين عزيزان ما نيست

    خوشحال مي شوم يه سري بزني

    به نام او كه هر چه كرديم به چشم كرمش زيبا بود


    گفتند : چهل شب حياط خانه ات را آب و جارو كن . شب چهلمين خضر خواهد آمد .


    چهل سال خانه ام را رُفتم و روبيدم و خضر نيامد . زيرا فراموش كرده بودم حياط خلوت دلم را جارو كنم .

    ......

    سلام

    هنوز هم در گوشه هاي اين مملكت از جنوب تا شمال و از شرق تا غرب كساني زندگي مي كنند كه تاوان رشادت ، ايثار و حماسه آفريني خود را مي پردازند... و در زير فشار خورد كننده زندگي امروز ، دم بر نمي آورند كه اگر صدائي از آنها بلند شود .... بگذريم

    زيبا نوشتي و تاثير گذار

    ممنون از حضورت در غروب كارون

    موفق باشي

       1   2      >